Međunarodni festival Teatar na raskršću postavio je jako visoke standarde i ozbiljne zahteve kada su u pitanju kriterijumi. Međutim, da bi on postao tradicionalan potrebna je decentralizacija pozorišta i kulture, izjavio je dramaturg Aleksandar Milosavljević.
‘’Nevolja je što ti festivali obično traju kao sezonsko voće. Bude ih i potroše se pare i onda najčešće za drugo izdanje tog istog festivala nema dovoljno novca ili nema dovoljno energije, ili se promenila vlast, ili ne znam šta se desi, i onda to polako jenjava’’.
Festival Teatar na raskršću predstavlja događaj od neverovatne važnosti za niškog gledaoca i običnog čoveka koji nije u prilici da poseti teatar drugih gradova i država, izjavio je pozorišni kritičar Dejan Pektović. On se osvrnuo i na problem nedostatka pozorišne kritike u ovom gradu.
‘’Mi godinama nemamo pozorišnu kritiku u Nišu i ne vidim da se iko školuje u tom pravcu. Ima dosta mladih ljudi koji prate pozorište, razumeju ga. Imamo i studentsko pozorište koje ostvaruje fantastične rezultate, ali ne vidim da ih prati neko ko želi da o tome piše’’.
U okviru festivala Teatar na raskršću večeras je na programu predstava Filoktet u režiji Ozrena Prohića. Milosavljević i Petković su izjavili da su jako uzbuđeni zbog njenog prikazivanja, i opisali je kao priču koja govori o sukobu pojedinca sa društvom.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!