Izvor: FoNet
U saopštenju se navodi da je to rezultat promena Zakona o postupku upisa u katastar nepokretnosti i katastar infrastrukture, dodajući da na taj način RGZ obezbeđuje efikasan upis u katastar, uz proveru ispravnosti dokumenata od profesionalnih korisnika.
Svi zahtevi koji su do sada podnošeni na šalterima katastarskih službi, podnosiće se isključivo preko profesionalnih korisnika, dodaje se u saopštenju.
Umesto tradicionalnih 170 šaltera, građani će na raspolaganju imati čak 4.000 digitalnih "šaltera", dostupnih 365 dana godišnje, sedam dana u nedelji, 24 sata dnevno.
Novi način sprečava falsifikovanje starih dokumenata, jer se sada isti prenose u digitalni format, a njihovu ispravnost i validnost proveravaju profesionalni korisnici.
Digitalni upis u katastar je jedini način da se onemogući manipulacija i intervencija na dokumentima i da se završi sa beskrajnim putevima papira koji dolaze i izlaze iz RGZ.
U saopštenju se dodaje i da će RGZ odgovarati na sva pitanja i nedoumice građana pristigle putem broja telefona Info centra 0700/500-500 i mejla info.centar@rgz.gov.rs, dok su spisak advokata i geodetskih organizacija dostupni su građanima na sajtu RGZ, pozivom Info centra ili na istaknutom spisku na ulazima službi za katastar.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!