Rad Parking servisa tokom vanrednog stanja

|   Info
Tokom trajanja vanrednog stanja JKP „Parking servis“- Niš obavljaće poslove iz svoje nadležnosti. Korisnički servis je zatvoren za rad sa strankama.
Foto: JKP "Parking servis Niš" - Promo

 


JKP „Parking servis“ Niš obaveštava korisnike da garaže i parkirališta rade po uobičajenom režimu, a obavlja se i kontrola i naplata parkiranja u zoniranom području.

Poslovnica Korisničkog servisa ovog preduzeća je zatvorena za rad sa strankama. Komunikacija sa korisnicima obavlja se putem mejla info@nisparking.rs i preko broja telefona 018/517-778‬, radnim danima od 7 do 19 sati, subotom od 7-14 sati.

Korisnici kojima je istekla ili uskoro ističe povlašćena karta za parkiranje mogu automatski da je produže, tako što će se registrovati na portalu Parking servisa www.nisparking.rs i kupiti elektronsku parking kartu.

JKP „Parking servis“ Niš apeluje na korisnike da sva dugovanja koja imaju prema Parking servisu izmiruju elektronskim putem.

U tom preduzeću podsećaju da se dugovanje po osnovu izdate dnevne karte može izmiriti i slanjem SMS-a na broj 9189,  kao i na jednom od dva parkomata (Nikole Pašića br. 24 i Cara Dušana br. 2), uplatom u gotovini ili platnim karticama.

Služba za prenos nepropisno parkiranih vozila radi, a po nalogu nadležnih organa sva uklonjena vozila prenosi na plac sa adresom Bulevar Svetog cara Konstantina bb.

Ekipe preduzeća koje su zadužene za održavanje saobraćajne signalizacije i javnog osvetljenja rade svakodnevno. U kontinuitetu se radi obeležavanje oznaka na kolovozu, otklanjaju kvarovi na svetlećoj saobraćajnoj signalizaciji, postavlja vertikalna saobraćajna signalizacija, menjaju dotrajale sijalice i rešavaju kvarovi na javnom osvetljenju.

Građani mogu da prijavljuju probleme i kvarove na javnom osvetljenju preko brojeva telefona 018/415-0970‬, 018/415-0971‬ ili slanjem mejla na osvetljenje@nisparking.rs.